התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון תפתח את עונתה ה-36 בקונצרט מיוחד, השואב את כוחו ועוצמתו מאירועי השבעה באוקטובר * בקונצרט תבוצע, בבכורה עולמית, יצירתו של חיים פרמונט "דרום אדום", לצד "וריאציות אניגמה", מיצירותיו של אלגר.

מנצח – רתם ניר
מצו סופרן – רונה שרירא
מקהלות : זמרי קולגיום וזמרי מדריגל

בתוכנית :
חיים פרמונט: דרום אדום מחזור שירים למצו סופרן , מקהלה ותזמורת – בכורה
אלגר: וריאציו אניגמה

במרכזו של הקונצרט, יעמוד ביצוע הבכורה העולמי ליצירה "דרום אדום" של חיים פרמונט, אותה יבצעו  זמרת המצו סופרן רונה שרירא ו-50 זמרי המקהלות מדריגל וקולגיום. הקונצרט יכלול הקרנת מילות השירים המהווים את בסיסה של היצירה, שנכתבו על ידי המשוררים, אלי אליהו שכתב את השיר "בלי דעת", אסף גור שכתב את "קדיש", עדי בלכמן- סופר שכתבה את "בארי" וקדיה מולודובסקי, שכתבה את "אל חנון". בחלקו השני של הקונצרט, תבוצע היצירה וריאציות אניגמה, אחת מיצירותיו המסקרנות והלא פתורות של אלגר.

עופר סלע, מנכ"ל התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון: "קונצרט פתיחה הוא תמיד אירוע משמח, חשוב ומשמעותי, אבל השנה- אנחנו מוצאים שיש לצקת בו תוכן שיחבר את כולנו לזכרון השבעה באוקטובר, כל אחד ממקומו, לצד התקווה לתקומה מחודשת. אני מאמין שנכון לעשות זאת תוך מתן במה וביטוי ליצירות הממחישות את האסון ואת הכאב שמלווה את האומה כולה כבר שנה ויותר. את החגיגיות והשמחה האמיתית נשמור לקונצרט שבו נוכל לארח, כך אני מייחל, את כל החטופים והחטופות שעודם בשבי ואת חיילי צה"ל שיוכלו לשוב לשלום לשגרת חייהם".

הקונצרטים מתקיימים בשבוע שבין ה8-14/10 בראשון לציון – תל אביב – רחובות

יום שלישי, 08.10, בשעה 20:00, בבית האופרה התל אביב
יום חמישי, 10.10, בשעה 20:00 בבית העם ברחובות
יום ראשון, 13.10, בשעה 20:00 בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן בראשון לציון
יום שני, 14.10, בשעה 20:00, בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניתן בראשון לציון

התזמורת תקיים אירוע מיוחד בהיכל התרבות ראשון לציון ב14.10.24 במעמד ראש העיר, רז קינזסליך חברי המועצה וחלק ממשפחות נפגעי ה- 7 באוקטובר בהם שי חרמש מכפר עזה ששכל את בנו, עומר.

הנחה מיוחדת לתושבי ראשון לציון – 140 ₪ במקום 220 ₪

לכרטיסים https://bit.ly/3MEY0Lm

תגובות

תגובות