באליפות אירופה בשחייה לבוגרים שהתקיימה בבלגרד, סרביה, שחיינים מאגודת מכבי ראשון לציון זכו להישגים מרשימים. תום מיניס, בת 19, ותומר שוסטר, בן 20, הפגינו כישורים מרשימים והביאו כבוד לישראל. מיניס העפילה לחצי הגמר במשחי 100 מטר ו-200 מטר גב. שוסטר העפיל לחצי הגמר במשחה 50 מטר גב. ההישגים הללו מדגישים את העבודה הקשה והמחויבות של השחיינים ושל המאמנת הראשית, יעל אשכנזי, שעבדה קשה כדי להביא אותם לרמת הישגים זו.

אליפות אירופה בשחייה לבוגרים היא אחת התחרויות החשובות ביותר בלוח השנה הספורטיבי האירופי ומתקיימת אחת לשנתיים. השנה נערכה התחרות בעיר בלגרד, והשתתפו בה שחיינים מהטובים ביותר באירופה. ההישגים של מיניס ושוסטר מצביעים על התקדמות משמעותית של השחייה הישראלית בזירה הבינלאומית. מיניס, עם סגנון הגב המרשים שלה, ושוסטר, עם ביצועים מעולים במשחי הגב הקצרים, הצליחו לעמוד במבחנים התחרותיים ולספק תוצאות מרשימות.

שלושה שחיינים מאגודת מכבי ראשון לציון השיגו קריטריון לאליפות אירופה לנוער בשחייה שתתקיים בליטא

שלושה שחיינים ישראלים מאגודת מכבי ראשון לציון הצליחו לקבוע קריטריון לאליפות אירופה לנוער בשחייה שתתקיים בליטא, ומתכוננים לייצג את ישראל בכבוד באירוע החשוב הזה.

* אלון דותן, בן 18, ייצג את ישראל גם במשחי 50 ו-100 מטר חופשי ובמשחי השליחים. אלון מתמחה בסגנון החופשי, ועובד קשה כדי להשיג תוצאות איכותיות באליפות הקרובה.

* קרן אייזברוך, בת 18, תתחרה במשחי 100 מטר חזה ו-200 מטר מעורב אישי, ותייצג את ישראל גם במשחי השליחים. אייזברוך מצטיינת בסגנון החזה והמעורב, ומציגה תוצאות מצוינות עם התמדה ומשמעת באימונים.

* אליסה מושקוביץ', בת 17, תתחרה במשחי 50 מטר חופשי ו-100 מטר פרפר. מושקוביץ', שמתמחה בסגנון הפרפר, הוכיחה את עצמה באליפות הטריילז האחרונה שהתקיימה במכון וינגייט, והיא מגיעה לאליפות אירופה בכושר מצוין ובשאיפות גבוהות.

מאמנת הנבחרת הבוגרת, יעל אשכנזי, מציינת כי היא גאה מאוד בהישגים של השלושה ומאמינה שהם ייצגו את ישראל בכבוד. אליפות אירופה לנוער בשחייה היא אירוע מרכזי בעולם השחייה האירופאית, וההשתתפות בה היא הישג משמעותי לשחיינים הצעירים. אנו מאחלים להם הצלחה רבה ומקווים לראות אותם חוזרים עם הישגים מרשימים וגאווה למדינת ישראל.

שחיינים צעירים מתמודדים בגאווה באליפות מדינות הים התיכון בגביע "הקומן"

שני שחיינים צעירים ממכבי ראשון לציון, גילי רותם בן ה 15 ושגיא כהן בן ה16 השתתפו באליפות מדינות הים התיכון בגביע "הקומן", התחרות הבינלאומית המובילה באזור. השניים התאמנו קשה ונבחרו לייצג את ישראל בתחרות היוקרתית שנערכה בלימסול, קפריסין.

גילי רותם התחרה במשחי המעורב והשליחים, והוכיח יכולת גבוהה והתחייבות לתחרות
שגיא כהן התחרה במשחי החתירה הקצרים במרחקים של 50 ו-100 מטר, ותרם לנבחרת במשחי השליחים. כהן הראה כישורים מרשימים ויכולת תחרותית גבוהה, והביא נקודות חשובות לנבחרת הישראלית. שניהם הצליחו להציג ביצועים מרשימים ולייצג את אגודת מכבי ראשון לציון ומדינת ישראל בכבוד בתחרות חשובה זו.

תחרות "הקומן" מהווה ניסיון חשוב ומאתגר לשחיינים צעירים על במה בינלאומית, ומאפשרת להם להתנסות וללמוד מהתמודדות מול שחיינים מצטיינים ממדינות הים התיכון. התחרות הזו היא חלק חשוב מההתפתחות וההכנה שלהם לתחרויות גדולות נוספות בעתיד.

מאמנת הנבחרת, יעל אשכנזי, הביעה גאווה בהישגי השחיינים הצעירים והדגישה את החשיבות של השתתפות בתחרויות בינלאומיות להתפתחותם כספורטאים. אנו מקווים לראות את השחיינים הצעירים ממשיכים להצליח ולהביא כבוד למדינת ישראל.

חן שנייידרמן מנהל האגודה מבקש להודות בראש ובראשונה למנכ״ל החברה העירונית אלי פולק, למנהל חטיבת ספורט וקהילה אריק ז'אמייטיס ולמנהל רשות הספורט אסי דרעי, וכמובן למאמנת מספר אחת בארץ יעל אשכנזי שמובילה את האגודה.

תגובות

תגובות