בתי הספר הזוכים נבחרו על פי שקלול של המדדים הבאים: מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, שיעור הגיוס, אחוז הזכאות לבגרות, אחוזי ההצטיינות בבגרויות, אחוזי הזכאות לבגרויות איכותיות ומידת השיפור בהישגים לעומת השנה הקודמת.

לאור הישגיהם, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי שנע בין 3,544 שקל לכ-7,089 שקל, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה" ששואפת לקדם את תלמידי החטיבות העליונות, לשפר את מעמדם ושכרם של עובדי ההוראה ולפתח את סגלי ההוראה.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו ואני גאה מאוד בבתי הספר המצטיינים שהצליחו להגיע להישגים גבוהים ומרשימים – כמו בכל שנה. זכייה במעמד כזה, שדורשת הצטיינות בכל כך הרבה פרמטרים של מצוינות חברתית ולימודית, מביאה לנו גאווה גדולה ומהווה הוכחה נוספת לאיכות מערכת החינוך בעיר ולהשקעה הרבה בה".

מ"מ וסגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר: "היום קיבלנו הוכחה נוספת למצוינות של מערכת החינוך בעיר, לצד ההישגים הערכיים והחברתיים. כלל המקיפים ובתי הספר שלנו הם נבחרת מעולה עם הישגים ראויים לציון, וטוב לראות שכל שנה בתי ספר אחרים מקבלים את ההכרה וההוקרה. כל הכבוד לאנשי החינוך ובנות ובני הנוער שלנו שממשיכים לתרום, להשקיע ולהגיע להישגים רבים. המשיכו בעשייה הברוכה".

תגובות

תגובות