courtesy by Pixabay

דניאל מרום, צלם אירועים וסטודיו בן 50 תושב ראשון לציון שנקלע למשבר תעסוקתי וכלכלי עקב ביטול עשרות אירועים בעקבות התפרצות מגפת הקורונה ביצע שינוי בהגדרות המקצוע והפך לצלם של סרטים אירוטיים, הפך את הסטודיו שלו מצילומי מוצרים ומשפחות לצילומי עירום ויוצא לצלם בבתים פרטיים סרטים כחולים ואירוטיים באופן מקצועי ומתפרנס מזה בכבוד בצל המשבר

דניאל, מה שלומך בימים אלה?
רגוע בימים אלה, בחודשים האחרונים הייתי ממש בדאגה כיצד לפרנס את הבית עקב חוסר עבודה, השינוי בדיסקט והיציאה מהקופסא איפשרה לי לקחת החלטה קצת שנויה במחלוקת אך ברוך השם מביאה הרבה פרנסה לאחרונה וכיום אני מרגיש בטוח כלכלית.

מה הקורונה עשתה לך לקריירה?
התרסקות רצינית. אתה צריך להתחיל להמציא את עצמך מחדש. אין פרנסה! אין שום הכנסה וזה בהחלט מלחיץ ומדאיג.

courtesy by Pixabay

מה הכוונה החלטה שנויה במחלוקת?
שמע, הייתי רגיל לצלם חתונות, בר מצוות ושאר שמחות והיום אני מצלם בסטודיו שלי צילומי עירום לנשים, גברים וזוגות. אני מקבל פניות לצילומי סרטים אירוטיים בבתים פרטיים או אצלי בסטודיו וזו פרנסה מכובדת מאוד למרות שהסיטואציה החדשה הייתה קצת מביכה בהתחלה עבורי.

ספר לי איך זה בכלל התחיל?
זה התחיל מזה שחיפשתי כמובן פרנסה חלופית ופרסמתי ברשתות שאני מצלם וידאו וסטילס לכל מטרה בסטודיו שלי או בבתים פרטיים ואז החלו להגיע בקשות לא צפויות לצלם סרט אירוטי פרטי, צילומי סטילס בעירום מנשים וזוגות ועד צילום סרט כחול של זוגות בבית פרטי.

נשמע קצת קריפי, מה ההבדל בין סרט אירוטי לסרט כחול, זה נשמע אותה בקשה
גם אני חשבתי כך אבל יש זוגות שביקשו בפירוש צילום סרט אירוטי המצניע את איברי המין והאקט הוא יותר אומנותי עם משחקי תאורה, סדינים ותפאורה מיוחדת יותר ויש זוגות שביקשו ממש צילום סרט כחול עם כל המשתמע, שלל אקטים מיניים עם תקריבים וזוויות צילום מיוחדות.

מה הבקשה הכי מוזרה שקיבלת?
(צוחק) ….. היו לי כמה בקשות מוזרות, זוג אחד ביקש צילום סרט כחול אבל בתנאי שאביא להם 3 אופציות תסריט לחילופי תפקידים, היה זוג שביקש שאצלם 2 נשים באקט מיני והבעל רק צופה, הגיע אלי גבר לסטודיו שאצלם לו בתקריב רק את איבר המין שלו באיכות מקצועית, היה זוג שביקש לצלם את הסרט הכחול אצלי בסטודיו כדי שיוכלו "להרעיש" ללא מבוכה מהשכנים. והשיא היה צילום סרט כחול של ז זוגות שהתחלפו ביניהם וסיימו באורגיה.

איך מתמודדים עם בקשות כאלה?
בהתחלה זה ממש מביך, אבל אחרי הסרט השלישי אתה כבר מפסיק להתרגש ומתפקד על הצד המקצועי ביותר ואפילו מספיק מנוסה כדי להציע רעיונות, זוויות צילום ועוד כל מיני אביזרים לגיוון האקטים ולהפוך את הסרט למעניין יותר.

courtesy by Pixabay

מי בדרך כלל הלקוחות שלך?
וואו, זה ממש מגוון, מכל קצוות החברה, מאנשים אמידים מאוד ועד אנשים ממעמד הפועלים והרוב רוצים להפתיע את הצד השני כמתנת יום הולדת או נישואים ואני מתאים את המחיר לכל אחד.

סתם מתוך התעניינות במתנה לאישתי, מה טווח המחירים לסרט אירוטי או כחול (-:
זה מתחיל בסביבות ה-3000 שקלים ועולה מעלה בהתאם לדרישות המיוחדות, למיקום, לאורך הסרט וכו'…וצילומי סטילס אומנותיים בעירום בסביבות ה-750 שקלים

courtesy by Pixabay

איך נותנים אמון בצלם שישמור על פרטיות בני הזוג?
ראשית כל יום צילום מסתיים במתן כרטיס הצילום לבני הזוג לשמירה כדי למנוע שכפול, גם את הסרט אני עורך אצלהם כדי לא להוציא שום חומרים החוצה, הכל דיסקרטי מאוד.אני גם חותם להם על הצהרת סודיות שהם יכולים לתבוע אותי במיליונים במידה ויהיה איזה שימוש עתידי בחומרים.

מה עושים בזמני סגר שאין תנועה בין ערים?
תמיד יש פתרונות יצירתיים אל תדאג, פעם צילמתי גם סרט כחול בטבע במקום מסתור שהזוג מצא.

אני שמח לשמוע שמצאת אפשרות להתפרנס בתקופה כזו, מה היית מציע לבעלי מקצוע אחרים בתקופה זו?
לחשוב מחוץ לקופסה, לקחת את המקצוע שלכם למקומות חדשים שלא חשבתם עליהם עד כה כמו התופעה של בישול ביתי שפורחת בארץ. כמו שאני עליתי על רעיון אז כל אחד יכול, צריך רק לחשוב ולהעז ולא לפחד לקחת גם קצת סיכונים כי אין היום ממש ברירות.

בוא ננסה לעזור לך דרך הכתבה. מי שרוצה ליצור איתך קשר ולהזמין צילומים לסרט אירוטי או כחול או צילומי עירום בסטודיו מה עליו לעשות?
מוזמנים לשלוח לי מייל לכתובת הבאה Rishon431@gmail.com או להשאיר הודעה בווטסאפ 0525521223 ואני אחזור אליהם באופן דיסקרטי ואסביר להם באופן ברור על כל התהליך

תודה רבה דניאל ושיהיה לך יום כחול (-:

תגובות

תגובות