עיריית ראשל"צ משיקה את שירות "ראשון פלוס", שירות מידע דיגיטלי אישי לתושב, שיעניק פלוסים במגוון תחומים. המערכת תאפשר לעיריית ראשון לציון לעדכן את התושב באופן ממוקד על הטבות, דיווחים בשעת חירום, פעילויות ואירועים, עבודות בדרך וכל מידע נוסף הרלוונטי לאותו תושב, או מידע שהוא בחר להתעדכן בהם.
ראש העירייה, מר רז קינסטליך, אמר: "אני מאוד נרגש להשיק את ראשון פלוס שמהווה עוד נדבך למהפכת השירות, השקיפות והנגישות לשירותי העירייה. אנחנו מאמינים שהטמעת טכנולוגיות חדשות במערכות העירוניות משרתות בסופו של דבר את התושב. זה משקף את הרצון שלנו לחזק את מדיניות ההקשבה ושיתוף ציבור".
בחודש האחרון בוצעה הרצה לשירות וכעט נרשמו כ-1500 תושבים. ההצטרפות חינמית, קצרה וידידותית ומיועדת לתושבים ולבעלי עסקים בעיר. הרישום מתאפשר על ידי מילוי טופס רישום להצטרפות לראשון פלוס .
הפלוס הראשון מופיע כבר בשלב ההרשמה, כאשר התושב יכול לבחור אחת משלוש אפשרויות: כרטיס כניסה למבוגר + ילד עד גיל 12 לחי כיף, כרטיס כניסה ליחיד לאחד ממרכזי הספורט 360 או כרטיס כניסה ליחיד לסרט בהיכל התרבות.
תושבים רשאים למלא את השאלון ולהוסיף את ילדיהם בקטגוריית "קירבה" על מנת שיוכלו ליהנות מהטבות ומידע הקשורים אליהם. המידע ישלח באופן אישי לך במייל ו/או במסרונים.
חברת המועצה, מעיין פלח-שדה, המחזיקה בתיק התקשוב בעירייה, אמרה: "ראשון פלוס היא תוכנית שמגישה את המידע לתושב בצורה ידידותית, שקופה, יעילה ומדויקת לתחומי העניין של התושב ועל פי בחירתו. כפי שהתחייבנו אנו עושים כל מאמץ להנגיש את המידע לתושב בצורה מדויקת, שקופה, יעילה ואם אפשר תפורה "למידותיו" ולתחומי העניין שלו.
המשנה לראש העירייה, אפרת אברמוביץ, האמונה על תיק קהילה, סיכמה: "אני נרגשת שהפרויקט עליו עמלנו חודשים רבים יוצא לדרך. מענה דיגיטלי קהילתי שיעניק מענה לתושב לפי שכונות ותחומי עני