רז רינסטליך - צילום אבי קקון

 

חול המועד סוכות הוא זמן נהדר לחגוג ולבלות עם המשפחה, ובעיריית ראשון לציון ארגנו גם השנה אירועים מיוחדים עם שלל אטרקציות ופעילויות לכל הגילים. בין האירועים בעיר תוכלו למצוא מופעים של האומנים הגדולים במוזיקה הישראלית, פעילויות משפחתיות במוזיאונים ובספריות, ירידי אומנים, סדנאות אומנות ועוד.

גם השנה, יתקיים פסטיבל המוזיקה הגדול והוותיק בישראל – פסטיבל ראשון לציון, שחוגג 36 שנות קלאסיקות ישראליות. הפסטיבל יארח את האומנים הגדולים שמהווים אבני יסוד של המוזיקה הישראלית לדורותיה, ביניהם: בעז שרעבי שחוגג 60 שנות יצירה בהפקת מקור מיוחדת ויארח את ישי ריבו, מוש בן ארי וגלי עטרי; דני סנדרסון שיארח את מזי כהן; שלום חנוך שיארח את שלומי שבן; ומירי מסיקה מארחת את ריקי גל.

בשל המצב הביטחוני, האירועים השנה יתקיימו בהיכל התרבות מאיר ניצן, לצד מרחב מוגן. לפירוט ולרכישת כרטיסים בקישור: https://www.htrl.co.il/category.asp?category=2210

בין התאריכים 21-22.10.24, יוכלו הילדים ליהנות משתי הצגות מיוחדות – ספר הג'ונגל – המחזמר בכיכובה של ענבלי ו"אבא עושה בושות" בכיכובו של עודד פז. ההצגות יתקיימו בהיכל התרבות מאיר ניצן, במחיר מיוחד לתושבות ותושבי העיר: 30 שקל במקום 69 שקל.
לרכישת כרטיסים בקישור: https://htrl.co.il/category.asp?category=242, או בטל' 3701*.

בנוסף, ב-18.10.24 (שישי) יתקיים יריד אומנים של יוצרות ויוצרים להט"בים במועדון הקלצ'ר, במתנ״ס שיכון המזרח תתקיים ההצגה ״עכבר העיר ועכבר השדה״; בני הנוער בעיר יוכלו ליהנות מערב במה פתוחה וסדנאות תיאטרון ומחזות זמר; והציבור הדתי יוכל ליהנות מחגיגת שמחת בית השואבה; מהפנינג משפחות מיוחד ומהצגה ומסרט במתנ"ס מעגלים.

בין התאריכים 23-18.10.24, יתקיימו במוזיאון אגם, מוזיאון ראשון לציון וכן בכותרים ובספריות ברחבי העיר שלל אירועים בתשלום מוזל, ביניהם: סיור למשפחות ולקהל הרחב בשילוב סדנת יצירת אגרת שנה טובה, סיור תיאטרלי לילדים, שלל הצגות ילדים וסדנאות יצירה, וכן אירוע מיוחד "בהצדעה לעוטף סוכות" הכולל הצגות, סדנאות ודוכנים מהעוטף.

מוזיאון אגם – צילום אבי קקון

לרשימת האירועים המלאה בקישור: https://www.rishonlezion.muni.il/RecreationalAndLeisure/Pages/Events.aspx

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אחרי שנה כל כך קשה ומאתגרת שעברנו ועודנו עוברים, צריך גם נקודות אור קטנות של בילוי ופנאי. חול המועד סוכות הוא זמן נפלא ליהנות ולבלות יחד בחיק המשפחה והאנשים שאנחנו אוהבים, ולכן גם השנה דאגנו לשלל פעילויות ואירועים לכל הגילים, ואני קורא לכל התושבות והתושבים להגיע ולציין אתנו את ימי חול המועד".

תגובות

תגובות