ולדי קלוגני תושב ראשון ראשון בן 33 השתתף בתחרות עולמית בפולין לעולם הפיטנס, אחד ממרוצי הכושר הקשים בעולם עם 8 תחנות בדרג קושי עולה, התחרות אורגנה ע"י המותג העולמי HYROX.

HYROX הוא מירוץ כושר עולמי, משתתפים מכל העולם מתחרים באותו פורמט בדיוק, כ-50 מדינות השתתפו בתחרות, וולדי היה הנציג היחיד מהמזרח התיכון. ולדי היה הנציג היחידי ממדינת ישראל ( ובכלל מהמזרח התיכון ) שסיים בכבוד במקום החמישי עם הצגת הדגל במסכים על אדמת פולין.

ספר לנו בבקשה קצת על התחרות ואילו קטגוריות היא מכילה?
המרוץ מתחיל בריצה של ק"מ אחד, ולאחריה תנועה פונקציונלית משתנה. 1000 קילומטר במכונת ski, דחיפת מזחלת 152 קילו, משיכת מזלחת 103 קילו, ברפיז בורד ג'אמפ 80 מטר, 1000 קילומטר במכונת חתירה, סחיבה של 2 קטלבלים משקל 24 קילו, 100 מטר לאנצים בהליכה עם משקל 20 קילו, 100 וול בול משקל 6 קילו בערך, 9 אלף משתתפים מכל העולם בכל התחרות ובכל הזנקה יש כ-50 משתתפים.

כמה זמן אתה בתחום?
אני מתעסק בתחום הכושר קרוב ל-8 שנים מאמן קרוספיט ב-via maris ועוד מקומות לאימונים פונקציונליים , השנה החלטתי לקחת את האימונים צעד אחד קדימה ולהתחיל להתחרות. במיוחד בתקופה שלנו שהמון נציגויות מעולם הספורט עושים שיקול עם לצאת בכלל בגלל המצב במדינה.

באיזה מורל הגעת לתחרות?
הגעתי במורל חיובי ובמטרה אחת לראות את הדגל של מדינת ישראל על המסך.

האם הרגשת את השפעת האירועים בארץ ביחס האישי אליך כנציג ישראל?
ברור, קיבלתי התעלמות מכמה שופטים , קיבלתי קללות מקהל המשתתפים , פרצופים לא נעימים ומחיקת התמונות שלי על ידי הצלם של התחרות כשראה שיש לי דגל ישראל על החולצה. ובסיום התחרות שרצתי על פודיום הבמה לא הוכרז השם שלי והמדינה למרות ששמות שאר המתחרים שהגיעו לקו הסיום הוכרזו כולל שם המדינה. הנקודה האחרונה והחשובה בתחרות הזאת שדגל ישראל הופיע על המסך מול עיניי כולם ! גאווה בשבילי ובשביל כל עם ישראל.

לצפייה בסרטון סיכום מהתחרות לחצו כאן

תגובות

תגובות