הבדרן הלאומי, חבר מועצת העיר ראשון לציון ויקיר העיר יונצח על מרכז הספורט בשכונה שבה גדל * בחודש הבא יתקיים טקס רשמי * הנצחה זו מצטרפת לפסטיבל הקומדיה וההומור השנתי על שמו של ספי ריבלין ז"ל * מ"מ ראש העירייה, מוטי עג'מי: "העיר ראשון לציון רואה חובה וזכות להנציח את זכרו ואת מפעל חייו של ספי"

מרכז הספורט 360 בנחלת יהודה ייקרא מרכז ספי ריבלין. בחודש הבא (25.2.18) יתקיים טקס רשמי להנצחת שמו של ספי ריבלין ז"ל, הבדרן הלאומי, חבר מועצת העיר ראשון לציון ויקיר העיר שנולד, גדל והתחנך בנחלת יהודה.

הנצחה זו מצטרפת לפסטיבל הקומדיה וההומור השנתי על שמו של ספי ריבלין ז"ל שמפיקה מדי שנה החברה העירונית. ספי ריבלין נפטר לפני כארבע שנים לאחר מאבק במחלת הסרטן.

ספי ריבלין הינו סמל ומודל לרבים משחקני ובדרני ישראל. גילם מגוון תפקידים ודמויות בתיאטרון, בהצגות בידור, במופעים, בטלוויזיה ובקולנוע. על דמויותיו של ספי גדל דור שלם של קהל משנות ה- 70 עם תחילת ימי הטלוויזיה בערוץ הראשון בתוכנית הדגל בצוות "ניקוי ראש", דרך פינות משעשעות בתוכנית "זהו זה" המיתולוגית, דמותו של פיסטוק הנצחי בסדרות הילדים ועד סדרות בידור שהוביל בהצלחה כמו מוצ"ש, איצ'ה ועוד. ספי זכה לאורך השנים הוקרה ופרסים, בינהם "פרס האקדמיה לטלוויזיה" ו"פרס מסך הזהב" על מפעל חיים.

ספי היה חבר מועצת העיר ופעל רבות לקידום התרבות העיר. הוא קידם הקמת מועדון קריאה ועמד בראש מטה אירועי ה-130 לעיר. שימש יועץ בתחום התרבות לראש העירייה, תפקיד אותו מילא בהתנדבות. היה חבר בית ועד החייל המשוחרר, חבר עמותת מוזיאון אגם, מגייס כספים בהתנדבות ל"יד שרה" והרשימה עוד ארוכה.

מ"מ ראש עיריית ראשון לציון, מוטי עג'מי: " העיר ראשון לציון רואה חובה וזכות להנציח את זכרו ואת מפעל חייו של ספי, שכל חייו פעל ותרם לעיר הולדתו ולתרבות הישראלית. הוא היה בנה של העיר הזאת וכל ימי חייו העניק לה ולתושביה באהבה גדולה".

מרכז ספורט 360 בנחלת יהודה נבנה בהשקעה משותפת עם מפעל הפיס בעלות של כ-48 מיליון ₪. לפני כשנתיים הוא נפתח לציבור והוא חלק מקרית החינוך החדשה שהוקמה בנחלת יהודה. המרכז מספק מענה מתקדם לפעילות ספורט וחדרי חוגים לתלמידי בית הספר במהלך שעות הלימודים ולקהילה בשעות אחר הצהריים והערב. במבנה החדש הוקם אולם ספורט מתקדם, בריכת שחייה מחוממת חצי אולימפית וחדרי חוגים, בשטח כולל של כ-6500 מ״ר. המשנה לראש העירייה, חבר המועצה דורון אוזן, קידם את ההצעה, אשר אושרה במועצת העיר, ובימים אלו- קיבלה את אישורו של מפעל הפיס.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here