בשורה לתושבי העיר. כביש חדש באורך של כשני קילומטרים ייסלל בשכונת נחלת יהודה וצפוי להקל משמעותית על עומסי התנועה בשדרות הציונות וביציאה מהעיר לכיוון כביש 4. הכביש החדש, שעלות סלילתו נאמדת בכ-20 מיליון ₪, יחבר בשלב הראשון בין שדרות היובל לדרך המכבים ובכך יהווה אלטרנטיבה לנסיעה בשדרות הציונות שבהן עומסי תנועה כבדים, בעיקר בשעות הבוקר. בשלב השני של סלילת הכביש, תתאפשר יציאה מכביש זה ישירות למחלף חולון ובכך תקל משמעותית על עומס התנועה ביציאה מהעיר לכיוון כביש 4.

החברה הכלכלית, האמונה על פיתוח השכונה וסלילת הכביש, תחל את העבודות בעוד כחודש. בחודשים הקרובים יסלל בכביש החדש אי תנועה מרכזי שייצא משדרות היובל ובו נתיב אחד לכל כיוון. כמו כן, לצד הכביש תבנה מדרכה הכוללת נתיב ייעודי לאופניים. העבודות צפויות להמשך כשנה וחצי. החיבור למחלף חולון ייעשה במקביל לעבודות של נתיבי ישראל בהן יותאם המחלף לחיבור עם הכביש החדש.

נציין עוד כי במסגרת הסכם גג שהעירייה חתמה עם המדינה לפיתוח שכונות חדשות בנחלת יהודה ורמת אליהו, נכלל טיפול בהרחבת גשר כלי הרכב במחלף ראשון לציון ,הרחבת רמפת הירידה מז'בוטינסקי לכביש 4 והרחבתו של כביש 4. בעירייה משוכנעים שעבודות אלו צפויות לשפר באופן ניכר את התנועה ביציאה מראשון לציון לגוש דן.

צילום: החברה הכלכלית

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here