ח״כ יואל חסון, יו״ר סיעת המחנה הציוני ותושב ראשון לציון: ״אני תומך בדב צור במרוץ לראשות העיר״

ראש העיר דב צור: אני נפעם מהיקף ההצטרפות של כל הכוחות החיוביים בעיר, שרוצים בהמשך הצלחתה ושגשוגה ועושים הכל על מנת שלא תיפול בידיים לא מנוסות.

לקראת הסבב השני בבחירות לראשות העיר בראשון לציון, יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ יואל חסון, הביע הבוקר תמיכה במועמדות של דב צור לראשות העיר. בהודעתו כתב ח״כ חסון: "אני תומך בדב צור לראשות העיר. אני יודע שמבין שני המועמדים, דב הוא האדם הראוי והמתאים ביותר להמשיך להוביל ולנהל את ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל.

עוד מסר חסון: ״כמי שחי בראשון-לציון, אני רואה כי בעשור האחרון דב צור הצעיד את העיר להשגים רבים. אני קורא לכל תושבי ראשון-לציון להצטרף אליי ולהצביע לדב צור לראשות העיר".

דב צור הודה לח״כ חסון על תמיכתו ועל התגייסותו. ״אני נפעם מהיקף ההצטרפות של כל הכוחות החיוביים בעיר, שרוצים בהמשך הצלחתה ושגשוגה ועושים הכל על מנת שלא תיפול בידיים לא מנוסות״, אמר צור והוסיף: ״ראשון לציון היא העיר הכי טובה בארץ. לתת אותה בידיים חובבניות זה טירוף הדעת וויתור על כל מה שהשגנו כאן יחד למען איכות החיים של כלל תושבי העיר. אני קורא לכל הציבור לצאת להצביע ביום שלישי. זו מלחמה על הבית״.

הקלפיות בסיבוב השני בבחירות המקומיות תהיינה פתוחות בין השעות 13:00 ל – 22:00 באותם המיקומים, כפי שהיה בסיבוב הראשון.״

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here