אוהד אוזן: "לאחר פגישות ושיחות עם שני המועמדים לראשות העיר ועל מנת להגשים חלק מהמטרות שלשמן הקמנו את תנועת סרוגים+החברתיים, אני שמח לבשר כי הגענו להחלטה לתמוך ב דב צור בסיבוב השני. רשימת סרוגים קוראת לכלל מצביעיה ותומכיה לתת את התמיכה והכח בסיבוב השני לדב צור ראש העירייה. כפי שהבטחתי בקמפיין הבחירות וכחלק מההסכם שגובש, דב צור הבטיח לקדם את המינוי לרב הספרדי הראשי בעיר, בכל האמצעים שיעמדו לרשותו.
כמו כן תוקם וועדה מקצועית ציבורית (בשיתוף ציבור נציגי הנהגות ההורים) שתבחן את הסוגיות הרבות בחינוך הממלכתי דתי, החל מהשקעה שוויונית בתוך הזרם החינוכי דתי בפן הפדגוגי והפיזי, וכן אל מול שאר המוסדות בעיר, מציאת פתרונות מעשיים להשארת תלמידי ו' במסגרות החינוכיות בעיר ועוד…"

עוד הוסיף אוזן: "כמו כן, יקודם נושא הקמת מקווה טהרה בשכונת רמז/כצנלסון – צורך מהותי שלא היה קיים בשכונות אלו מעולם אלא במרחק ניכר מהשכונה.
נגבש שותפות בכינון הרכב חברי המועצה הדתית כולל נציגות נשית כך ששירותי הדת יהיו נגישים ומאירי פנים לכלל התושבים. שיקול נוסף ומכריע בהחלטתנו הינו הרצון לשמר את איחוד הכח בציבור הדתי לאומי בעיר ולהימנע מפיצול הכחות והקולות כפי שהיה בבחירות, כאות שיבשר אחדות גם בהמשך הדרך בציבור שלנו פנימה. לאור האמור לעיל ובמכלול השיקולים והסיכומים עם דב צור עם רשימת סרוגים בראשותי, הגענו למסקנה כי זו הבחירה הטובה ביותר לציבור הדתי והמסורתי בראשון לציון ועל כן אנו קוראים לכם להצביע מחר יום שלישי ה 13.11.18 לדב צור. יחד נעשה ונצליח."

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here