מחזיקת גביע המדינה, הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון, גברה בתוצאה 27:28 על האלופה היוצאת, מכבי ראשון לציון, ובכך צבעה את העיר ראשון לציון באדום לוהט וקבעה כי העונה תהיה אלופה חדשה בכדוריד הישראלי.

האדומים של עידן מימון פתחו את הסדרה בהפסד אך אופי עצום הוביל למהפך בחמש הדקות האחרונות במשחק שני והמשחק השלישי הגיע תרתי משמע לשניות ההכרעה עד שהשוער הבוסני, פדז'ה דייאנוביץ', הכריע את הסדרה בדרך ל-1:2.

פתיחת המשחק התאפיינה ביכולת מהוססת של חניכיו של עידן מימון, שהחטיאו שני פנדלים רצופים. שערו של הקפטן, אבישי סמולר, לאחר שש וחצי דקות הקטין את הפער ל-3:1 לטובת הצהובים. בפיגור 6:3 לקח עידן מימון פסק זמן ראשון.

לקראת סיום המחצית הראשונה, הפועל עלתה ליתרון ראשון 11:12 משערו של המרכז, יובל גררה, משלושת רבעי מגרש. אולם, עד ההפסקה חניכיו של מימון נקלעו שוב לפיגור בן שני שערים, 15:13.

המחצית השנייה החלה בצורה רעה עבור האדומים שנקלעו לפיגור בן ארבעה שערים, שהוביל את מימון לקחת פסק זמן שני. פסק הזמן העיר את קבוצתו וביחד עם עידוד בלתי פוסק של הקהל האדום. המשחק התאזן ובדקה ה-41, הצהובים לקחו פסק זמן במצב של 19:19.

בדקה ה-48, הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון עלתה ליתרון שני שערים, לראשונה במשחק, בזכות יכולת משובחת בהתקפה של המקשר השמאלי, יותם טל, והמקשר הימני הסרבי, נובאק בושקוביץ. האדומים המשיכו להוביל עד לדקות האחרונות, אך כחצי דקה לסיום נותרו בארבעה שחקני שדה לאחר הרחקה לשתי דקות של המקשר השמאלי הקרואטי, יוסיפ שאנדרק, והרחקה לספסל. כחמש שניות לסיום, לאחר איבוד כדור, ולדי קופמן נותר לבדו מול פדז'ה דייאנוביץ', השוער הצליח לגעת בכדור שפגע בקורה והתגלגל החוצה, 27:28 והפועל אלטשולר שחם ראשון לציון בגמר הפלייאוף!!

כבשו להפועל אלטשולר שחם ראשון לציון: יותם טל – 8/8, נובאק בושקוביץ 6/7, אבישי סמולר 5/11, יובל גררה 4/6, עוז חממי 3/4, גיא כהן 1/1, עידו לביא 1/1.

שוערים: פדז'ה דייאנוביץ' 18/43 – 42%, מושיקו אלימלך – 0/1.

המקשר השמאלי, יותם טל, סיפר בסיום: "חלמתי על זה מהרגע שעלינו לחצי הגמר. אני המצטיין בזכות החברים שלי, האהבה והתמיכה. כל אחד, מהספסל, הצוות המקצועי והסגל ופדז'ה, שוער ענק. בשניות האחרונות עבר לי טירוף בראש. למזלי הגדול, פדז'ה לקח כדור ענק ומגיע לו כבוד גדול ומקווה שנחזיר לו בגמר. אין לנו הרבה זמן לגמר פלייאוף. נגיע למוכנים לגמר עם הרבה עבודה מנטאלית ופיזית".

המאמן, עידן מימון, סיכם: "מטורף מה שהיה פה, מתח עד הסוף, לא בשבילנו. המזל הלך איתנו ואני מאושר לאחר שאשתקד הודחנו בחצי הגמר והחזרנו את הכבוד. אני גאה בשחקנים, חזרנו מבור של ארבעה שערים של מכבי שהיא יריבה ראויה. האופי והמחוייבות היה בשני המשחקים האחרונים".

ביום שישי ב-16:00, תחל באולם ספי ריבלין סדרת הגמר מול מכבי תל אביב. הקהל האדום שנתן תצוגת שיא במשחק השלישי נקרא לבוא ולתמוך באדומים!

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here