פסטיבל ראשון לציון, פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל, נפתח בהצלחה אמש בערב מחווה חד פעמי במלאות שנה למותו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל בהשתתפות חבריו ומשפחתו.

קרן פלס, שריגשה כששיתפה בסיפור ההכרות שלה עם אמיר שהחל בימים בהם הייתה זמרת אנונימית כשאמיר אפשר
לה לגור אצלו בדירה עד שתתאקלם בעיר הגדולה, עילי בוטנר וילדי החוץ, מוקי, גילה אלמגור שנשאה דברים וסיפרה על הקשר המיוחד שהיה לה עם אמיר.

אליעד נחום שביצע במהלך הערב דואט עם אמיר שנצפה שר על מסך לדים ענק לצידו, רוני דלומי, נועה קירל מלווה בחבר החדש מרגי שהגיע לתמוך ולפרגן.

מיכל אמדורסקי מלווה בביתה ובאחייניתו של אמיר שליוו אותה בהכנות מאחורי הקלעים לא עמדה בהתרגשות ונחנקה מבכי כשהחלה לשיר, מאיה בוסקילה מלווה בבנה הקטן, אוהד חיטמן שביצע שיר עם שני בני נוער מהבר נוער, טל מוסרי שהנחה את הערב ואליענה תדהר.

במהלך הערב העניק ראש העיר דב צור ומנכ"ל החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש מר אלי פולק מטבע מיוחד שעיצב האומן הבינלאומי, יעקב אגם, למשפחתו של אמיר.

מאחורי הקלעים הגיח ינאי בן זוגו של אמיר לאחל בהצלחה לכל המשתתפים וחיבוק גדול לאליעד נחום, מאיה בוסקילה ומיכל אמדורסקי.

במופע הפתיחה בלייב פארק דני סנדרסון, גידי גוב והנגנים שלהם ארחו את מזי כהן, אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק, שארחו את ששת חברי להקת תיסלם שהחליטו לשיר יחד כולם על במה אחת את "כשאת בוכה את לא יפה", 15 נגנים וזמרים שתמרנו בלי להתקל אחד בשני ובלי להסתבך בכבלים של המקרופונים וכלי הנגינה, תיאום כזה מדויק לא נראה מעל במות יישראל….ביצוע 10 !!

הבדרן והסטנדאפיסט ישראל קטורזה הגיע עם ארבעה מילדיו למופע הכפול בליב פארק של תיסלם ודני, גידי וחברים, קטורזה נראה נרגש, שר ורקד עם להיטי הלהקות ובדרך החוצה היה חייב לעצור ע"י סולן תיסלם דני בסן להגיד תודה על המופע המושקע והאנרגטי של הלהקה.

אמיר דדון אירח את נתן גושן ולאחר השיר השלישי שהשניים ביצעו לחש אמיר לנתן משפט באוזן והשאיר אותו לבד על הבמה, לקהל שלא הבין את המתרחש גילה נתן גושן שאמיר חייב דחוף לשירותים (-: נתן ניצל את ההזדמנות לשיר ולחשוף שיר חדש שלו שגרף תשואות רבות ובדרך להיות להיט גדול, זה מה שנקרא ניצול הזדמנויות….

פסטיבל ראשון לציון יימשך בחמשת הימים הקרובים בשישה מתחמי הופעות ברחבי העיר. יופיעו בו למעלה מ-100 אומנים, מוזיקאים והרכבים. חלק מהמופעים בתשלום וחלקם פתוחים לקהל הרחב.

צילומים: אבי קקון

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here