חברה לביטחון בעיות חניה

חדשו תווים. למרות פעילות הסברתית נרחבת בעיר של החברה לבטחון, הקוראת לציבור להקדים ולחדש את התו, כ-30 אלף תושבים בעיר טרם חידשו את תווי החנייה שברשותם, שהונפקו לפני למעלה משלוש וארבע שנים, ובכך הם חשופים לעומס רב שצפוי להאריך את משך זמן הטיפול בחידוש התו, ואף למתן קנסות.

תו חנייה מקנה לתושב הטבות לחנייה בחינם במדרכות הצבועות כחול לבן וכן לדיירים המתגוררים באזורים בהם החנייה מוגבלת לדיירי הרחוב בלבד. בעוד כחודש וחצי תסתיים השנה ובחברה לבטחון מפצירים בתושבים לחדש את התווים ובכך להימנע מקנסות.

בחברה לבטחון מדגישים כי כל אלו שחידשו את התו אך טרם קיבלו את המדבקה לביתם- יכולים להיות רגועים שכן קיומם של תווי החנייה מעודכנים במסופוני המפקחים ועל כן לא תבוצע כנגדם אכיפה. מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, הוסיף: "החברה לביטחון נערכת על מנת להעניק שירות מהיר לחידוש התווים. אני קורא לתושבים להקדים ולהסדיר את תווי החנייה ובכך להימנע מקנסות מיותרים".

לרשות התושבים קיימות שתי דרכים לחידוש תו החנייה. הדרך הראשונה: חידוש באמצעות פורטל האינטרנט שנמצא באתר האינטרנט של החברה לביטחון ולסדר ציבורי – בכתובת www.rlz-bitachon.co.il. במסגרת מילוי הפרטים יש לסרוק את המסמכים הנדרשים לקבלת תו חנייה לפורטל האינטרנט. הדרך השנייה – באמצעות שליחת הבקשה וצירוף מלוא המסמכים הנדרשים להנפקת תו החנייה וצירוף עלות הנפקת התו, למשרדי החברה לביטחון ולסדר ציבורי – בכתובת ז'בוטינסקי 61 ראשון לציון. יש לציין שקבלת התווים לביתכם תיעשה אך ורק באמצעות הדואר.

על פי הקריטריונים, על המבקש להיות תושב העיר, שבבעלותו או שבהחזקתו הבלעדית כלי רכב פרטי או מסחרי שמשקלו הכולל עד 4 טון. כמו כן יש להגיש מסמכים מאמתים כמו עותק מצולם של תעודת הזהות בצירוף הספח, שבו רשומה כתובת מגורים עדכנית בראשון לציון. וכן עותק מצולם של רישיון רכב תקף על שם המבקש.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here